Post by jenni on Apr 21, 2014 22:24:39 GMT 2
[Elizabeth Aubrey] Vielä automatkalla Elizabeth oli ajatellut, että illasta Treyn kanssa kahdestaan saattaisi tulla kiusallinen, mutta ainakin toistaiseksi kaikki oli mennyt hyvin. He olivat päässeet asunnolle, Trey oli näyttänyt hänelle kaikki paikkoja ja kuten jo matkalla oli ollut puhetta, Elizabeth oli päässyt niille kaipaamilleen päiväunille. Jotain kaupassa käynnistä Trey oli tainnut höpistä, mutta Elizabeth oli vain nyökkäillyt päätään ja todennut, että voisi käydä itsekkin kaupassa kunhan olisi saanut ensin hieman levätä. Ne päiväunet olivat tainneet lopulta venähtää hieman pidemmiksi kuin Elizabeth oli etukäteen ajatellut, sillä viimein hän havahtui unestaan, kun kuuli jotain kolinaa keittiöstä. Elizabeth nousi istumaan sängylle, haroi hieman hiuksiaan ja haukottelikin pariin kertaan. Lopulta hän kuitenkin nousi sängyltä ylös ja varmistettuaan peilistä, ettei näyttänyt aivan kamalan räjähtäneeltä, hän viimein tuli huoneesta ulos - ja huoneen ulkopuolella häntä odottikin pienoinen yllätys. "Mä luulin, että sä käyt vain kaupassa.." Elizabeth sanoi pienesti naurahtaen tultuaan keittiön puolelle ja tajuaan, että Trey oli ihan oikeasti laittamassa ruokaa. Pöytäkin oli jo katettu valmiiksi heille kummallekkin - Elizabeth ei edes muistanut, milloin joku olisi laittanut hänelle ruokaa. "Olisinhan mäkin voinut, olisit vain tullut potkimaan mut tuolta ylös. Paljon se kellokin jo on.." Elizabeth puhui edelleen hieman hämillään, vilkaisten sitten kelloakin - olihan hän tosiaan jo kerennyt nukkua tovin jos toisenkin.
[Trey Winchester] Philadelphiaan saapumisesta oli kulunut jo useita tunteja, joten Trey oli ehtinyt olla varsin tehokas niiden tuntien aikana. Heti, kun he olivat saaneet Elizabethin tavarat asuntoon, Trey oli patistellut Elizabethin päivätorkuille. No, varsinaiset torkuthan ne olivat, sillä ilmeisesti nainen oli simahtanut heti sänkyyn päästyään. Trey oli ehtinyt vain ilmoittaa käyvänsä kaupassa ostamassa hieman jääkaapin täytettä, mutta tultuaan takaisin Elizabeth oli vielä täydessä unessa. Nainen ei edes herännyt, kun Trey oli tullut takaisin ja purkanut ostokset kaappeihin - pientä kolisteluahan siinä oli pakostikin syntynyt, kun mies oli sittemmin alkanut valmistella ruokaakin. Trey oli jo kattanut ruokapöydänkin, kun Elizabeth viimein ilmestyi väsyneen - suloisen, mutta väsyneen - näköisenä keittiön puolelle. "Macaroni and cheese, maistuisiko?" Trey virnisti siihen malliin, kuinka ei nyt suoranaisesti ollut mikään Jumalan lahja keittiölle. Elizabethin kysymyksen kuultuaan Trey vilkaisi seinällä olevaa kelloa, "puoli kahdeksanhan se näyttäisi olevan. Noh, ei se mitään. Tuolla on iso liuta elokuvia, mitkä isä on tuonut tänne evakkoon, kun mutsi on halunnut enemmän tilaa niiden kirjahyllyyn New Yorkissa. No niin, käyhän istumaan, mä tarjoilen täältä."
[Elizabeth Aubrey] Elizabethista tuntui, että hänen oli pakko hieman vielä hieraista silmiään, niin outoa hänestä oli, että joku ihan oikeasti oli tehnyt ruokaa hänen puolestaan ja ylipäätänsä hössötti sillä tavalla. Jack ei tehnyt koskaan mitään sellaista, ei koskaan. "Mulle maistuu tällä hetkellä ihan mikä tahansa ruoka." Elizabeh sanoi hieman häkeltyneesti naurahtaen, päätyen kuitenkin pian Treyn patistelemana pöydän ääreen istumaan, mies kun aikoi hoitaa ruuan tarjoilun. "Ai meillä on leffailtakin tiedossa?" Elizabeth uteli hyväntuulisesti. Jotain elokuvia heidän ilmeisesti oli tarkoitus katsoa, mutta siitä ei neuvoteltua vielä siltä erää sen tarkemmin, sillä pian Trey oli tuonut ruuan pöytään. Kummatkin saivat ruokaa lautaselleen ja vaikka Elizabeth ensin ajatteli vitsailla jotain tyyliin uskaltaisiko ruokaa edes syödä, päätti hän jättää vitsit sikseen. Ihan hyvällä ruokahalulla Elizabeth sitä ruokaa sitten kuitenkin alkoi syödä ja vasta syödessään hän tajusi, kuinka kamala nälkä hänellä loppujen lopuksi oli. "Mä en edes muistanut miten kiva on vaan tulla valmiiseen ruokapöytään. - Tää on oikeasti hyvää." Elizabeth sitten viimein sanoi. Lienee sanomattakin selvää, että Elizabeth oli heidän taloudessaan se, joka kokkasi, joten vaihtelu todellakin virkisti.
[Trey Winchester] Trey kohautti olkiaan, "ihan miten sä haluat. Jos sä vaikka haluat katsoa yksin jonkin nyyhkytarinan, niin voit hätistää mut pois. Paitsi mä ajattelin kyllä nukkua yön tuossa olohuoneen sohvalla, että sinänsä vähän huonompi homma..." Mies lappasi tekemäänsä ruokaa ensin Elizabethille ja sitten itselleen. Vuodet sinkkuna olivat selvästi pyyhkineet hänen muististaan sen, ettei hentorakenteisempi nainen tarvinnut niin paljon ruokaa kuin hän itse, joten Elizabethin annoskoko vastasi vähintäänkin samaa kuin hänen omansa. Treyn onneksi Elizabeth näytti kuitenkin hyvällä ruokahalulla mättävän ruokaa suuhunsa, kun he olivat kumpikin istuutuneet alas annosten ääreen. "Mä en edes muistanut, et jollekin toiselle kokkaaminen on ylipäänsä ihan kivaa. Siellä on vielä lisääkin ruokaa, vaikka vähän mun pitikin miettiä mittasuhteita", mies heitti takaisin Elizabethille. "Ei sillä, että mä olisin ylipäätään joku himokokkaaja, mutta onhan ruoanlaitto ihan mukavaa puuhaa. Vaikka tekisikin tällaista yksinkertaisuuden huipentumaa."
Siinä he sitten söivät aika lailla hiljaisuuden vallitessa, joskin Trey oli heti tarjoamassa Elizabethille santsiannosta, kun naisen lautanen viimein tyhjeni. Kumpikaan ei kuitenkaan ottanut lisää, joten lopulta Trey nousi ylös ja alkoi korjata pöytää. "Anna mä korjaan, ei tässä kauaa mene", mies kiirehti sanomaan, kun Elizabeth oli jo ehtinyt viedä oman lautasensa tiskipöydälle. "Onko sulla jotakin toiveita loppuillasta? Haluatko käydä katselemassa paikkoja ulkona, vai.. katsotaanko tosiaan joku elokuva?" Trey kyseli nostellessaan tavaroita ruokapöydältä pois, asettaessaan loput juustomakaronivuoasta kelmulla peitettynä jääkaappiin.
[Elizabeth Aubrey] Elizabethillä olisi ollut sanansa sanottavanaan siitä, oliko toiselle kokkaaminen kivaa vai ei, mutta tälläkin kertaa hän piti suunsa kiinni - kyllä hän piti ruuanlaitosta, mutta Jackin kanssa ylipäätänsä mikään ei ollut mukavaa. Syöminen kuitenkin jatkui hiljaisuuden vallitessa, mitä nyt Trey jossain vaiheessa oli tarjoamassa lisää ruokaa. "Eiköhän tässä ollut jo tarpeeksi, mä en jaksa syödä enää yhtään." Elizabeth naurahti pienesti. Hän oli automaattisesti viemässä lautaset pois pöydästä ja muutenkin siivoamassa pöytää, mutta Trey komensi hänet samantien matkoihinsa. "Okei, ei sitten." Elizabeth hymyili, jääden kuitenkin vielä katselemaan Treyn suuntaan. "Ehkä me voitaisiin tosiaan katsoa joku leffa. En tiedä susta, mutta mä en välttämättä jaksaisi lähteä kiertelemään enää uloskaan." Elizabeth myönsikin. Ilmeisesti Treyllä ei ollut mitään ideaa vastaan, sillä kun Trey jäi siivoamaan pöytää, Elizabeth meni jo valitsemaan heille elokuvaa. Aikansa se veikin, sillä kuten Trey oli jo aiemmin mainostanut, elokuvia oli melkoinen pino. "En mä osaa valita mitään, näitä on ihan liikaa.. Millasista sä edes tykkäät? Pelkästä toiminnasta?" Elizabeth kyseli, huomattuaan sivusilmällä, että Trey oli tullut viimein olohuoneeseen. "Joku kauhuleffa olis kyllä kiva, mutta sitten mä en uskalla jäädä tänne yksin ties kuinka moneksi päiväksi.." Elizabeth naurahti kevyesti - toisin kuin voisi olettaa, hän ihan oikeasti piti kauhuelokuvista, mutta kyllä ne sitten myös veivät hänen yöunesta. "Mites ois joku komedia?" Elizabeth jatkoi, napattuaan jonkun elokuvakotelon käteensä ja jäi tutkimaan sen tekstejä - ihan ok:n kuuloinen leffa, tuskin kuitenkaan mikään erityisen hyvä.
[Trey Winchester] Trey siirteli aikansa tavaroita takaisin kaappeihin ja pyyhki jopa pöydät ja työtasot jollain rätillä samalla, kun Elizabeth oli mennyt valitsemaan sitä elokuvaa - nainen ei kuulemma ollut enää erityisen halukas lähtemään mihinkään ulos kävelemään. Trey vain naurahti, kun Elizabeth joutui itsekin toteamaan, että elokuvia oli todella paljon. "Komedia voisi olla ihan hyvä, kannatetaan", mies huikkasi keittiön puolelta, kolutessaan vielä yläkaappeja, kunnes viimein löysi etsimänsä. "Ha, muistinhan mä oikein. Eikä Jenny ole edes älynnyt syödä näitä", mies virnisti heilutellessaan popcorn-pussia Elizabethille. Heitettyään pussin valmistumaan mikroon, Trey asteli olohuoneen puolelle ja nappasi hellästi dvd-kotelon Elizabethilta. "Mä oon nähnyt tämän joskus vuonna kivi, mutta muistaakseni se oli kyllä tosi hauska. Katsotaan tämä. Viittitkö käydä katsomassa ne popcornit, varmaan ihan juuri valmiita... Alakaapeista pitäisi löytyä jokin muovikulho. Mä laitan tän elokuvan valmiiksi", mies höpisi, kun nappasi samalla muutaman kaukosäätimen käsiinsä ja alkoi valmistella elokuvaa katselukuntoon.
Pian he jo olivat istuutuneet sohvalle, Elizabethkin oli saanut popcornit juuri siihen muovikulhoon, mitä Trey oli ajatellutkin. Elokuva oli pistetty pyörimään, ja parhaillaan alkutekstit pyörivät televisioruudulla. Trey otti jokseenkin tottuneesti popcornkulhon alkuun itselleen, kunnes tajusi ojentaa sitä Elizabethiakin kohti. Lopulta Trey kuitenkin päätyi siihen ratkaisuun, että tuli itse istumaan aavistuksen lähemmäksi Elizabethia, jotta nainen voisi ottaa popcornia hänen sylissään olevasta kulhosta helposti ilman turhia kurotteluja. "Tuota näyttelijää mä en voi kyllä sietää. Muuten ihan hyvä leffa", Trey kommentoi pienen naurahduksen kera.
[Elizabeth Aubrey] Elizabeth vilkaisi keittiön suuntaan Treyn hehkuttaessa löytäneensä jotain - hieman huvittuneen hymyn kera Elizabeth pudisteli päätään, saaden kuitenkin Treyn pian seuraansa, miehen tultua olohuoneen puolelle ja napattua sen dvd-kotelon käsiinsä. "Jep, mä käyn." Elizabeth vain nyökkäili päätään ja katosikin pian hetkeksi takaisin keittiön puolelle. Nopeasti sopiva muovikippo löytyi ja Elizabeth laittoi popcornit siihen. Elizabeth palasi takaisin olohuoneen puolelle, jossa Trey oli jo laittanut elokuvan dvd-laitteeseen. Elizabeth istahti miehen viereen sohvalle ja pian elokuvakin sitten jo pyörähti käyntiin. Hyvin nopeasti Elizabeth sai huomata, että Trey oli siirtynyt lähemmäksi häntä - todennäköisesti niiden popcornien takia, mutta Elizabeth ei silti voinut pienelle hymylleen mitään. "Mä sit syytän sua, jos tää leffa ei ookkaan hyvä, kun sä niin kovin olet tätä kehunut." Elizabeth vitsaili Treyn sanat kuultuaan, vilkaisikin nopeasti miestä, mutta yhtä nopeasti katse kääntyi takaisin televisioruutuun. Elokuva vaikutti kieltämättä yllättävänkin hyvältä ja Elizabeth huomasi, että hän oli uppoutunut täysin siihen elokuvan katsomiseen. Hän oli jopa niin ajatuksissaan, että jossain vaiheessa huomasi, että oli nojautunut hieman Trey'hin päin - se vain tuli jostain vanhasta tottumuksesta, mutta nopeasti Elizabeth tajusi virheensä ja suoristautui jälleen istumaan paremmin. Hieman vaivautuneesti Elizabeth alkoi näpertää hiuksiaan toivoen, ettei Trey vain keksi alkaa naljailla asiasta mitään. Sehän tästä vielä puuttuisikin, että Trey kuvittelisi Elizabethin pyytäneen miehen mukaansa tänne sen takia, että olisi ihastunut tähän. Niin asia ei nimittäin ollut, ei se voinut olla. Trey kuitenkin oli hiljaa, joten Elizabethkin uskalsi jälleen hengittää - siitä pienestä välikohtauksesta selvittiin ja he voisivat huoletta katsoa tämän elokuvan loppuun.
[Trey Winchester] "No, se jos sä tykkäät tästä leffasta, kertoo vaan siitä, et sulla on yhtä hieno huumorintaju kuin mulla", Trey naurahti leikillään, sillä hänellä itsellään oli tuollaisten komedialeffojen suhteen välillä vähän turhankin huono huumori, kun hän saattoi nauraa hekottaa vaikka mille täysin älyttömälle. Ilmeisesti Elizabeth kuitenkin piti näkemästään, mitä pidemmälle elokuva ehti, sillä ainakaan valituksia tylsistymisestä ei naisen suusta kuulunut. Jossain vaiheessa Trey tunsi, kuinka Elizabeth oli nojautunut häneen päin. Vaikka Trey ei asiasta sanonutkaan mitään, pian Elizabeth oli itse tajunnut asian vetäytymällä takaisin suorempaan asentoon. Trey vilkaisi hieman virnistäen naista, kun nappasi kourallisen popcornia kulhosta ja alkoi mättää niitä suuhunsa. Olisi hän saattanut alkaa vitsailemaan jostain uneliaisuudesta, että Elizabethin varmasti oli tehnyt mieli nukahtaa siihen paikkaan, mutta lopulta Trey päätti pysyä hiljaa. "Eikä, nyt tulee kyllä ihan paras kohtaus", mies selosti jonkin kohtauksen lopuksi ja tapitti sitten seuraavan kohtauksen läpi, minkä aikana ja jälkeen naurunpuuskahdus pääsi hänen suustaan. "Mähän sanoin, tämä on oikeasti aika paskan huumorin leffa", hän hekotteli Elizabethille ja ojensi muovikulhon tälle. "Haluatko sä jotakin juotavaa, mulle ainakin tuli saakelin kauhea jano noista..." mies puheli noustessaan ylös, "älä suotta laita pauselle, anna pyöriä vaan", ja meni sitten keittiöön. "Kärsitkö juoda vielä tähän aikaan? Ei näissä nyt niin paljon kofeiinia ole kuitenkaan", Trey huikkasi pian olohuoneen puolelle, kun piteli käsissään kahta jääkaapin alahyllyltä löytynyttä coca cola -tölkkiä. Lopulta hän kuitenkin tuli takaisin sohvalle istumaan niiden tölkkien kanssa, laski toisen sohvapöydälle ja keskittyi sihauttamaan omansa auki. "Ai niin, pitäisi kaivaa jotkut petivaatteet tuolta kaapista mulle tähän... No, ehtii varmaan tämänkin jälkeen. Vieläkö sä jaksat katsoa tämän loppuun, vai haluatko mennä jo takaisin nukkumaan? Vaikka sen verran sikeästi sä kyllä nukuit, että ihme jos saat tänä yönä uudestaan unta..."
[Elizabeth Aubrey] "Yleensä kun joku sanoo noin niin sieltä tulee koko elokuvan huonoin kohtaus.." Elizabeth ei voinut olla hieman naljailematta, mutta hän keskittyi sitten kuitenkin elokuvaan. Ja ihan kamalasti Trey ei ollut tainnut valehdella, sillä kohtaus oli ihan oikeasti hauska. "Joo-o, niinhän sä taisit sanoa." Elizabeth pudisteli päätään, mutta heti perään hän päätyi nyökkäilemäänkin päätään ja toteamaan jotain hyväksyvää vastausta Treyn kysymykseen, sillä hänelläkin oikeasti alkoi jo olla jano. "Enköhän mä nyt ton verran uskalla juoda." Elizabeth hymyili, ottaen sitten sohvapöydältä omansa ja aukaisi sen. Hän kerkesi juodakin cokiksesta hieman, kunnes Trey sitten alkoi taas höpisemään. "Keretäänhän me tän jälkeen, ei mulla ainakaan ole vielä mikään kiire nukkumaan." Elizabeth nyökkäili päätään, kurkottautuen sitten laittamaan cokistölkkinsä takaisin sohvapöydälle. "Hah, ite sanoit mulle, että mä voin ottaa päiväunet." Elizabeth vain naurahti, mutta käänsi kuitenkin sitten katseensa takaisin televisioruutuun. Elokuvaan keskittyminen oli kuitenkin jostain syystä Elizabethin kohdalta kaikonnut kokonaan, sillä jostain syystä olo tuntui koko ajan entistä jännittyneemmältä. Elizabeth ei oikein itsekkään tiennyt, mistä se olo oikein tuli, sillä olihan hän Treyn seurassa ollut ennenkin - tosin, joka ikinen kerta Trey oli ollut jopa pelottavan lähellä häntä.. Elizabeth oli kuitenkin ajatellut, että hän oli vain kuvitellut, että heidän välillään olisi jotain, sillä viime kerralla Treyn seurassa oli ollut Amber, eikä lienee epäselvyyksiä siitä, mitä kaksikko oli keskenään tehnyt. Jollain ihmeen konstilla Elizabeth onnistui keskittymään elokuvaan vielä loppuajaksi ja kun elokuva viimein loppui, Elizabeth venytteli käsiään hieman, haukotellenkin pienesti. "No, ihan hyvä se nyt sit kuitenkin oli." Elizabeth sanoi hieman vinon kera, jääden samalla katsomaan Treytä. Elizabeth tiesi, että hänen olisi pitänyt kääntää katseensa muualle, mutta kun Trey vastasi siihen katseeseen, kumpikaan ei sanonut mitään.. Jotain vain tapahtui. Ja se jokin oli heidän lähentymisensä, sillä ihan liian pian heidän huulensa olivat kohdanneet. Kauaa se suunnitelma ei kuitenkaan kestänyt, sillä Elizabeth havahtui siihen, mitä oli tapahtumassa ja nopeasti hän pomppasi sohvalta ylös. "Anteeks, mä.. Ei hitto, anteeks." Elizabeth toisteli lähes paniikin omaisesti, haroen hiuksiaan samalla - hitto, että hän oli tyhmä!
[Trey Winchester] "Niin... Päiväunet. Mä ajattelin lähinnä, että sä torkahtaisit tunniksi", Trey huomautti tietäväisenä, eikä hänen tarvinnut enää jatkaa lausettaan, kuinka Elizabeth oli nukkunut ainakin viisi tuntia. Ellei enemmänkin. Loppuelokuvan katseleminen sujui oikein rennosti, eikä Trey kertaakaan edes vilkuillut kelloa; seura oli mukavaa ja elokuva sitäkin parempi - kyllä, kyseessä oli yksi Treyn lempielokuvista! No, oli Elizabethin seura oikeasti mukavaa. Trey viihtyi naisen seurassa, vaikka se ehkä hieman kyseenalaista olikin, jos otti huomioon Elizabethin tilanteen. "No niin, mähän sanoin", Trey virnisti elokuvan päätteeksi voitonriemuisasti, kun Elizabeth myönsi elokuvan olleen ihan hyvä... Hetkinen, ihan hyvä. No, Trey sivuutti sen sanavalinnan sillä virnistyksellä, mutta nyt Elizabeth oli jäänyt katselemaan häntä, eikä Trey osannut itsekään irroittaa ensimmäisenä katsettaan muualle. Hitaasti Trey hivuttautui muutaman sentin lähemmäksikin, ja se siirtyminen taisi viimeisimpänä johdattaa heidät suudelman pauloihin. Se hetki ei kuitenkaan kestänyt kauaa, ei todellakaan, sillä Elizabeth oli nopeasti pompannut ylös sohvalta. Nainen pyyteli anteeksi. Treyn oli pakko nousta itsekin ylös. Mitä hittoa juuri oli tapahtunut? "Mitä.. Mitä sä pyydät anteeksi? Elizabeth hei, rauhoitu. Jack ei ole täällä, ei se tiedä, mitä juuri tapahtui..." Trey yritti rauhoitella, sillä epäili, että Elizabeth ajatteli nimenomaan parisuhdettaan Jackiin sillä hetkellä. "Hei, ihan rauhassa", Trey hyssytteli, vetäisi lopulta Elizabethin kevyesti halaukseensa. Ehkä se oli virheliike, ehkä hänen olisi pitänyt vain saatella nainen toiseen huoneeseen, päästää tämä nukkumaan, palata sitten itse takaisin olohuoneeseen. Huomenna hän lähtisi takaisin New Yorkiin, Elizabeth saisi jäädä tänne miettimään parisuhteensa tilaa. "Se oli vaan pieni suukko, ei mitään hätää..." Trey mutisi, kun oli irrottautunut Elizabethista. Katsellessaan naista hän ei kuitenkaan voinut olla ajattelematta sitä, miltä se suudelma oli tuntunut. Ei ollenkaan väärältä. Mutta hänelläpä ei ollutkaan ketään, jota hän olisi pettänyt sillä suudelmalla. Vaikka ei Trey pettämisessä halunnut olla se kolmaskaan osapuoli. Siis ei ainakaan halunnut, mutta...
[Elizabeth Aubrey] Elizabeth sulki hetkeksi silmänsä, yritti vain hengittää syvään ja rauhoittua. Se oli vain pieni suukko, ei mitään sen vakavampaa. Jack ei saisi koskaan tietää. Pelkkä ajatuskin siitä, että Jack saisi kuulla asiasta, sai Elizabethin entistä enemmän paniikkiin. "No kun en mä olisi silti saanut. Mä olen edelleen kihloissa, en mä saisi tehdä noin." Elizabeth ei ollut varma kummalle hän enemmän asiaa hoki, itselleen vain Treylle. Lopulta hän kuitenkin tunsi Treyn vetävän itsensä halaukseen ja vaikka Elizabeth tiesi ajattelevansa väärin, oli hänenkin pakko myöntää itselleen, että se tuntui kivalta. Jopa jollain tavalla oikealta. Pian Trey kuitenkin irroitti otteensa, mutta jäi edelleen katsomaan Elizabethiä silmiin. Joku pieni järjen ääni Elizabethin päässä yritti huutaa, että tämä oli niin helvetin väärin ja hänen olisi pitänyt nyt toivottaa Treylle hyvät yöt ja painella makuuhuoneeseen nukkumaan, mutta hän ei vain saanut itseään liikahtamaan mihinkään. Hän oli kuin jähmettynyt paikoilleen ja siinä hän vain katseli Treytä takaisin, mieskään kun ei tuntunut kääntävän katsettaan mihinkään suuntaan. Lopulta se sitten tapahtui taas - Elizabeth ei ollut varma, kummanko aloitteesta se tapahtui tällä kertaa, mutta jälleen heidän huulensa kohtasivat ja tällä kertaa Elizabeth ei ollut pomppaamassa karkuun. Hän jopa vei kätensä kevyesti Treyn niskan taakse ja ihan oikeasti uppoutui siihen suudelmaan - se oli niin väärin, Elizabeth tiesi sen, mutta hän ei vain osannut estellä itseään. Ja niin ei osannut ilmeisesti myöskään Trey, sillä ainakaan mies ollut työntänyt häntä poiskaan luotaan.
[Trey Winchester] Trey ei tajunnut, mitä ihmettä tapahtui, kun he eivät alkuun kumpikaan sanoneet mitään, mutta viimein tilanne ajautui taas siihen pisteeseen, että he suutelivat jälleen. Tällä kertaa kiihkeämmin, Trey tunsi Elizabethin kädet niskansa takana, joten hän vei omansa naisen selälle. Hitaasti ne liukuivat yhä vain alemmas. Puolihuomaamattaan Trey lähti ohjailemaan Elizabethia makuuhuoneen puolelle, pitäen huolen siitä, ettei se intohimo heidän välillään lakannut missään välissä. Trey kiskaisi sängyllä olleen päiväpeiton syrjään ennen kuin työnsi Elizabethin alleen. Vaatteet vähenivät nopeasti, ainakin kaikki oleelliset vaatekappaleet lähtivät molempien yltä. "Ootko sä ihan varma tästä?" Trey pakottautui kysymään ennen varsinaista h-hetkeä, mutta Elizabeth vain vaikutti jotenkin... Kärsimättömältä? Ja samaan aikaan ehkä jotenkin epäilevältä? Trey ei oikein osannut sanoa, mitä naisen päässä mahtoi sillä hetkellä tasan tarkkaan liikkua, mutta eipä Elizabeth häntä poiskaan päästänyt. Lopulta Trey makasi Elizabethin vierellä peiton alla, tasaili hengitystään, yritti tajuta mitä kaikkea oli juuri tapahtunut. Ei tämän Philadelphian reissun ollut pitänyt tällaiseen huipentua. Trey ei tosiaankaan ollut halunnut olla osa pettämiskuviota, mutta helvetti, hän oli juuri sotkenut itsensä sellaiseen. Vai laskettiinko tämä edes sellaiseksi? Elizabeth oli kuitenkin niin lähellä jättää miehensä... Ei, tämä ei ollut kuitenkaan vielä jättänyt Jackia. Se parisuhde, avoliitto oli vielä olemassa. "Mitä sä mietit?" Trey kysyi, kun vilkaisi silmäkulmastaan vieressään makaavaa, niin ikään kovin vaitonaista, Elizabethia.
[Elizabeth Aubrey] Jos Elizabeth vain olisi voinut, hän olisi kelannut tämän päivän tapahtumia taaksepäin ja reippaalla kädellä olisikin. Hän ei olisi soittanut Treylle, ei pyytänyt miestä mukaansa. Ei olisi ainakaan suostunut katsomaan elokuvaa niin lähellä toista ja ei varsinkaan olisi mennyt suutelemaan tätä. Mennyttä ei voinut kuitenkaan muuttaa, eikä Elizabeth selvästi osannut muuttaa tulevien tapahtumien suuntaan. Ihan liian nopeasti kumpikin heistä oli nimittäin heittäytynyt siihen suudelmaan mukaan sellaisella vauhdilla, että hyvinkin pian Elizabeth tajusi heidän siirtyneen makuuhuoneeseen. Vaatteet vähenivät vauhdilla ja jossain vaiheessa Elizabeth tajusi vain nyökkäilevänsä päätä Treyn kysymykselle siitä, olisiko hän varma tästä. Ei todellakaan ollut ja samaan aikaan oli - tätähän Jack oli hänelle tehnyt jo vuosia, pettänyt häntä. Jollain tapaa Elizabeth siis taisi ajatella tilanteen kostonakin, vaikkei missään nimessä halunnutkaan käyttää Treytä sillä tavalla hyväkseen. Tapahtumat kuitenkin vain menivät eteenpäin ja lopulta he sitten makoilivat vierekkäin siinä sängyllä peiton alla. Elizabeth tuijotteli kattoa, yritti vain tasailla hengitystään, kunnes sitten lopulta kuuli Treyn kysymyksen. "En mä tiedä.." Elizabeth vastasikin hieman vaitonaisesti, mutta kuitenkin totuudenmukaisesti. "Sen verran mäkin ymmärrän, että näin ei olisi saanut tapahtua, ei todellakaan. Mä olen koko ajan syyttänyt Jackia pettämisestä ja mitä nyt tein itse? Mutta samalla.. Mä en.. Jotenkin mä en osaa katuakaan tätä." Elizabeth lopulta sitten myönsi, kääntyen sitten niin, että näki Treyn paremmin. "Anteeksi, Trey. Mä en olisi halunnut sotkea sua tähän mun suhdedraamaan enää yhtään tämän enempää.." Elizabeth sanoi hiljaisena.
[Trey Winchester] "Älä pyytele anteeksi, älä.." Trey mutisi, kun Elizabeth pahoitteli vetäneensä hänetkin mukaan koko soppaan - tai siis mukaan entistä enemmän. Olihan hän pyörinyt kuvioissa sieltä hemmetin cocktail-kutsuilta lähtien... Sieltä oli tultu pitkä matka tähän pisteeseen, mutta jollain tapaa Trey ei itsekään osannut katua tapahtunutta. "Jackin ei tarvitse koskaan tietää tästä. Älä syyttele itseäsi. Sä olet päätöksesi tehnyt, ja voit jättää Jackin ilman, että puhut tästä sanallakaan", Trey selitti - osittain ehkä pelaten asiaa myös omaan pussiinsa, sillä eihän hän tietenkään halunnut oman nimensä leviävän jutun myötä maailmalle. Mitä siitäkin nyt tulisi, jos Trey Winchesterin nimi leviäisi Elizabeth Aubreyn ja Jack Harrisin parisuhteen kariutumisen osatekijänä muiden korviin? Nyt Treyn oli pakko nousta ylös. Hän hapuili peiton suojissa boksereita jalkaansa, vaikka typeräähän se oli - Elizabeth oli jo kaiken oleellisen nähnyt. Tai ainakin tuntenut... "Mun on ehkä paras mennä nyt nukkumaan tuolle puolelle", mies mutisi ja vilkaisi olohuoneeseen johtavaa oviaukkoa, jossa ovi oli levällään. Hän vetäisi vielä t-paidan ylleen, kun käveli makuuhuoneen toiselle seinustalle etsimään korkeista kaapeista vuodevaatteet. Ne löydettyään hän palasi ne sylissään vielä Elizabethin luo, istuutui sängynlaidalle. "Älä syyttele itseäsi, jooko?"