|
Feb 25, 2014 17:00:26 GMT 2
Post by Deleted on Feb 25, 2014 17:00:26 GMT 2
Torstai 23. toukokuuta 2013, iltapäivä Caitlinin ja Anakinin koti Phoenixissa (AZ) Caitlin & Anakin Caitlin ei varsinaisesti ollut yllättynyt siitä, miten nopeasti kevät oli mennyt. Se nyt oli ollut sanomattakin selvää, että kun ennustettua elinaikaa oli jäljellä puolisen vuotta, aika menisi taatusti nopeasti. Se ei pelottanut, eikä ahdistanut häntä, itseasiassa, Caitlinin olo oli ollut pidemmän aikaa yllättävänkin hyvän. Hän oli ajatellut, että tässä vaiheessa hän olisi todella masentunut, onneton, surullinen.. Sanalla sanottuna – huonossa kunnossa. Sen sijaan Caitlinista tuntui, että hän oli elämänsä onnellista aikaa, eikä syöpä tuntunut näkyvän arjessa kovin ihmeellisellä tavalla. Toki Caitlinilla oli koko ajan lääkitys päällä, peruukkia oli pakko käyttää ja omia ripsiä tai kulmakarvoja ei ollut nimeksikään, mutta hän oli jo niin tottunut moisiin asioihin, ettei oikeastaan osannut edes ajatella niitä. Onnelliseksi Caitlinin teki kliseisesti sanottuna rakkaus. Kaikki oli alkanut viime syksynä, kun hän oli tutustunut Anakiniin. Heidän tarinansa ei ollut saanut sitä parasta mahdollista alkua, ensin he olivat kieltäneet tunteensa toisiaan kohtaan ties kuinka kauan ja kun he lopulta olivat päätyneet yhteen, oli Anakinin pettänyt Caitlinia. Useammankin kerran, jos tarkkoja oltiin. Asiat oltiin kuitenkin selvitetty ja kun keväällä Caitlin oli kertonut syövästään, olivat he myös päättäneet kihlautua. Tai siis, Anakin oli ihan tosissaan kosinut tyttöystäväänsä ja olivat sopineet menevänsä naimisiin. Se tuntui vieläkin ihan käsittämättömältä, mutta Caitlin ei ollut koskaan ollut näin onnellinen. Syöpä ei tuntunut enää niin pelottavalta ja ahdistavalta, kun hänellä oli Anakin. Kevään aikana he olivat myös muuttaneet ensimmäiseen yhteiseen kotiinsa – Patrick oli kyllä aluksi ollut sitä mieltä, että Caitlinin ei pitäisi muuttaa vielä pois kotoa, mutta ei mies ollut kauheasti sitten pystynyt tytärtään estelemään ja loppujen lopuksi mies oli auttanut nuorta paria oman kodin löytämisessä. Caitlinista jopa tuntui, että ehkä Patrick oli pikkuhiljaa alkanut hyväksyä myös Anakinin. Alkuun kaksikko ei ollut tullut millään toimeen, mutta nykyään asiat olivat paremmin. Ainakaan Patrick ei tuntunut ihan kamalan paljon Anakinia inhoavan, joten selvästi jotain muutosta oli tapahtunut verrattuna talveen ja alkukevääseen. Itseasiassa, Patrick oli päättänyt rueta järjestelemään tyttärensä asioita todenteolla. Tottakai Caitlin oli aina tiennyt, että Patrick ajatteli vain hänen parastaan, mutta ei hän silti ollut osannut edes aavistella, mitä hänen isänsä oli suunnitellut. Tänään Patrick oli nimittäin soitellut aamupäivästä, jutellut ensin niitä näitä, kunnes sitten oli ilmoittanut, että oli löytänyt yksityisen klinikan, joka oli erikoistunut vaikeiden syöpädiagnoosien hoitoon. Se tieto oli pysäyttänyt Caitlinin ja hänellä oli vain kaksi kysymystä – mitä mokoma riemu maksaisi ja missä koko klinikka edes sijaitsi. Rehellisesti sanottuna Caitlin oli valmis kokeilemaan mitä tahansa hoitoa, mutta ei hänelläkään rahaa mihin tahansa ollut. Patrick oli kuitenkin vakuutellut, että Caitlinin ei tarvitsisi murehtia hoitojen hinnasta, Patrick kustantaisi kaiken. Caitlin joutui kyselemään uudemman kerran klinikan sijainnista ja joka kerta Patrick meni hiljaiseksi, mutta lopulta mies oli kertonut, että klinikka sijaitsi New Yorkissa. Kieltämättä se tieto sai Caitlinin hiljaiseksi. Jos hän voisi saada kunnollista hoitoa, klinikan sijainti olisi ihan se ja sama, mutta mitä Anakin siitä ajattelisi? Caitlin ei todellakaan lähtisi mihinkään ilman tulevaa aviomiestään ja sen jopa Patrick oli ymmärtänyt. Mies olikin pyytänyt, että Caitlin juttelisi pian Anakinin kanssa, Patrick oli kuulema jo soitellut klinikalle ja he olisivat valmiita vastaanottamaan Caitlinin vaikka samantien. Juuri sen puhelun hetkellä Anakin ei ollut kotona, joten Caitlinin ei auttanut kuin odotella, että hänen kihlattunsa palaisi kotiin. Anakinin odottaminen tuntuikin sitten todella pitkältä ajalta, mutta ajan Caitlin käytti hyödykseen – hän oli hakenut kaupasta muutama päivä takaperin melkoisen pinon häälehtiä, joten hän keskittyi niiden selailemiseen. Häät tuntuivatkin olevan yksi niistä aiheista, joihin Caitlin malttoi keskittyä, ilman, että hän murehti koko ajan kaikkea sitä, mikä syöpään liittyi. Aika tuntuikin kuluvan nopeasti, Caitlin lopulta lähes hätkähti kuullessaan, että Anakin oli tullut kotiin. "Mooi." Caitlin huikkasi olohuoneesta, istuessaan sohvalla häälehtien ympäröimänä – hän oli kirjaimmellisesti levitellyt lehtiä vähän sinne ja tänne, pitihän hänen saada vertailla lehtien tietoja ja kuvia kaikessa rauhassa! "Miten sun päivä on mennyt?" Caitlin kyseli Anakinilta, hymyilikin nähdessään kihlattunsa tulevan olohuoneeseen. Anakinin tullessa lähemmäksi, Caitlin kurkottautui suukottamaan miestään huulille, mutta lopulta hänen katseensa kääntyi taas yhteen lehdistä, jota hän sillä hetkellä sattui selailemaan. "Mä alan kohta kaivata jotain prinsessahäitä, näistä lehdistä löytyy ihan liikaa kaikkea hienoa.." Caitlin sanoi pienesti naurahtaen. Hän kyllä muisti varsin hyvin, että hän oli puhunut aiemmin pienistä ja yksinkertaisista häistä, mutta kun prinsessahäät olisivat vain niin kamalan kivat.. No, semmoisia hän tuskin tulisi saamaan, sillä melko nopealla aikataululla he olivat häitään järjestämässä. "Isä muuten soitti tuossa aiemmin.." Caitlin aloitti lopulta, sillä hän ei osannut olla aiheesta enää tämän pidempää hiljaa, sillä kyllähän Anakinin pitäisi saada tietää tästä asiasta. "Se oli löytänyt jonkun klinikan, joka on erikoistunut syöpien parantamiseen. Jopa vaikeiden sellaisten. Isä soitti sinne ja ne kuulema voisi ottaa mut sinne sisään vaikka samantien. Ne olivat luvanneet parasta mahdollista hoitoa. Tietenkään se ei ole varmaa, että se hoito auttaisi, mutta niiden mielestä mun tietojen pohjalta olisi ihan mahdollista, että mun tilannetta voitaisiin parantaa edes hieman." Caitlin sanoi, laskettuaan samalla lehden syliinsä ja käännettyään katseensa kokonaan Anakiniin. Hän oli tarkoituksella kertonut ensin asian hyvät puolet, sillä se kuuluisa mutta tulisi aivan pian. "Isä lupasi, että se maksaisi sen koko hoidon, mun ei tarvisisi huolehtia siitä ollenkaan. Siinä on vain yksi pieni mutta.. Se klinikka sijaitsee New Yorkissa." Caitlin sitten lopulta totesi, pitäen katseensa edelleen kohdistettuna Anakiniin, sillä hän halusi tietää, miten mies sanoihinsa reagoisi. "Mä tiedän, että se on ihan kamalan kaukana ja mä sanoinkin isälle, että mun pitää jutella sun kanssa ennenkuin mä päätän mitään. Mä en nimittäin halua lähteä mihinkään ilman sua." Caitlin totesi suoraan. Caitlin ei todellakaan tiennyt, mitä hän tekisi, jos Anakin ei lähtisi hänen mukaansa – hän ei kerta kaikkiaan haluaisi olla ilman kihlattuaan.
|
|
|
Mar 2, 2014 0:46:57 GMT 2
Post by Deleted on Mar 2, 2014 0:46:57 GMT 2
Sama vanha tie, jota Anakin oli miljoonat kerrat ajanut edestakaisin. Hyvä on, miljoona oli hieman liioittelua. Sadat kerrat kuvasivat paljon paremmin miehen ajokertoja Phoenixista Sonoitaan ja takaisin. Joku muu olisi saattanut kyllästyä ikuiseen, tylsään kahden tunnin ajomatkaan, mutta Anakinille se oli pelkkää nautintoa. Hän sai olla kaikessa rauhassa omien ajatuksiensa kanssa, pohtia syntejä syviä. Sekä mieluusti mies ajoi Crown C Ranchille perheensä luokse, sekä eläinten. Tilalla oli mukavaa – ainakin yleensä. Valitettavasti Anakinin työpäivät olivat osuneet juuri sopivasti siihen, kun osa karjasta oli siirretty uusille laidunmaille. Purkkipapuja, paahtava aurinko, kylmät yöt, hieltä haisevia työtovereita, ötököt, monta tuntia päivässä satulassa istumista ja nukkumaan pääsi kovalle maalle. Saattoiko ihminen mitään ihanampaa edes kuvitella? Noissa tunnelmissa oli Anakinin viime päivät kulunut. Nyt hän oli matkalla rakkaansa luokse, samalla myös sivistyksen tykö. Caitlin oli syy sille, miksi mies ajoi joka kerta hymy huulillaan - tällä kertaa se saattoi muistuttaa enemmän irvistystä kipeiden lihasten ja mustelmien johdosta – tilalta Phoenixiin. Auton radiosta soi taustalle vaimealla volyymillä tämän päivän hittejä, miehen sormien naputtaessa niiden tahtiin auton rattia. Anakin tuskin malttoi odottaa sitä hetkeä, että hän pääsisi heittäytymään pitkälleen pehmeälle sängylle. Hän oli taivaassa jo pelkästä ajatuksesta pehmeästä patjasta vasten selkää tai kuumasta suihkusta. Nuorimmaisena, siis pahnanpohjimmaisena Anakinille ei ollut jätetty lämmintä vettä. Suihkussa käynti oli jäänyt pikaversioon siitä, mitä Anakin oli kuvitellut pääsevänsä kokemaan. Onneksi kukaan ei ollut tässä maailmassa vielä kieltänyt haaveilua. Se vasta olisikin ollut julma ja äärettömän typerä kielto.
Anakin oli poikennut matkallaan kaupan kautta. Jotain hyvää oli pakko saada illaksi, sekä vähän kurkunkostuketta. Toki mies olisi voinut soittaa armaalleen kihlatulleen ja kysyä, mitä kaapeista mahtoi tällä hetkellä majailla, mutta mies päätti olla omatoiminen, eikä Caitlinilla oletettavasti olisi mitään jäkättämisen aihetta, kun Anakin ostoksissaan muisti myös naista. Tosin.. Naisista ei koskaan tiennyt. Tuskin Caitlin pahakseen pisti suklaalevyä ja karkkia? Oluesta Anakin ei mennyt vannomaan mitään. Monen tuskaisen liikennevalon jälkeen nuori mies saattoi parkkeerata autonromun pitkän rivitalon viimeisen asunnon eteen. Anakin ei voinut väittää, että hän olisi pitänyt kyseisestä asumismuodosta, mutta ei hän tohtinut valittaakaan. Hän vain halusi ympärilleen enemmän tilaa ja muutama rivitalossa asuvista ihmisistä oli varsin ärsyttäviä. Pahoinvoiva ilme käväisi miehen kasvoilla, kun hän vain ajattelikin muutaman asunnon päässä asuvaa nalkuttaja mummoa, joka jaksoi valittaa kaikesta. Sellaiset mummot joutivat kuolemaan pois. Eikä mies voinut sanoa pitävänsä heidän naapurissaan asuvasta lapsiperheestä, jonka arki oli erittäin kovaäänistä. Hyvä, että yönsä sai nukkua rauhassa. Eivätkö vanhemmat enää saaneet lapsiaan hiljaisiksi? Huokaisten Anakin työnsi narisevan auton oven auki. Tietenkin hänelle oli annettu tämän ruostekasan avaimet kouraan. Jokainen ajettu kilometri oli tällä rotiskolla suuri saavutus. Takapenkiltä nuorukainen nappasi vielä laukkunsa ja ruokakassin olalleen. Pyykki odotti pesijäänsä. Hän ei ollut sitä ennättänyt tilalla tekemään, eikä äiti enää suostunut pesemään nuorimmaisensa likapyykkiä. Oli julmaa kasvaa aikuiseksi. Hiekka rahisi miehen kenkien alla, kun Anakin asteli ulko-ovelle, joka ei ollut hänen suureksi helpotuksekseen lukossa, mutta Anakinin asteltua oven toiselle puolelle näin tuli tapahtumaan. Laukku laskeutui eteisen lattialle. Sen pystyi siirtämään myöhemminkin muualle. Ruokakassi jäi Anakinin käden jatkoksi. Olohuoneen suunnalta kantautui iloinen tervehdys, joka sai rakastavan hymyn kohoamaan miehen huulille. ”Moi.” Anakin vastasi kihlattunsa tervehdykseen, mutta ei astellut vielä olohuoneeseen, jossa nainen oli. Ruokakassi olisi ensiksi purettava.
Reilun viiden minuutin jälkeen Anakin sai ruhonsa raahattua olohuoneeseen, kohdatakseen suuremman luokan järkytyksen. Caitlin oli ympäröinyt itsensä häälehdillä! Toki mies halusi koko sydämestään naimisiin Caitlinin kanssa, mutta miksi naimisiin menosta piti tehdä näin suuri show? Jo monet illat Anakin oli saanut tutkailla tulevan vaimonsa kanssa häälehtiä tai nettisivuja. Kaikki alkoi enemmän ja vähemmän pursua miehen korvista ulos. Hän oletettavasti sekoaisi ennen kuin hääpäivä olisi, jota tosin ei ollut vielä sovittu. Sillä oli kiire. Caitlin ei voinut sitä odottaa ikuisuutta, naisen päivät hupenivat päivä päivältä. Jokainen päivä tuntui Anakinille suunnattomalta lahjalta. Joka päivä, kun hän näki naisen elossa, tuntui hänestä jouluaatolta – paitsi, että jouluaattokin kalpeni sen onnen tunteen edessä, minkä Caitlinin hymy sai aikaan Anakinissa. Toki joka kerta sydämeen koski, kun todellisuus rysähti vasten kasvoja: Caitlin kuolisi pian, aivan liian pian. Mies yrittikin olla ajattelematta sitä mahdollisimman vähän. ”Ihan hyvin. Mitä nyt paikkoja kolottaa.. Entäs sun?” Hymy oli jähmettynyt koristamaan miehen huulia, kun hän istahti Caitlinin viereen lattialle. Anakin kosketti hellästi kihlattunsa poskea saamansa suukon jälkeen, katseen lipuessa sitten tutkailemaan lehteä, jota nainenkin katsoi. Irvistys pyyhkäisi miehen kasvojen ylitse, kylmien väreiden kera. Prinsessahäät – jokaisen miehen pahin painajainen? ”Eikö sun pitäisi olla jo kasvanut yli prinsessa-ajoista?” Anakin kysäisi katsahtaen Caitliniin virnistäen. Kevyt naurahdus karkasi miehen huulilta. ”Naiset eivät taida kasvaa niistä ajoista koskaan yli?” Nuorukainen heitti villin veikkauksensa ilmoille. Eiväthän miehetkään tuntuneet kasvavan yhtään enää sen jälkeen, kun olivat saavuttaneet teini-iän. Seuraavaksi Anakin sai katsoa Caitlinia kysyvästi. ”Niin?” Mies kysyi. Jos Caitlin mainitsi isänsä soittaneen, oli Patrickilla ollut jotain heitä molempia koskevaa asiaa. Kohta nainen pudotti varsinaisen jymy-yllätyksen. Miehen huulet raottuivat yllätyksestä. Oli jokin sairaala, joka pystyi auttamaan Caitlinia? Miksi sitä ei ollut löydetty aikaisemmin? Anakin ei aluksi pystynyt muuta tekemään kuin tuijottamaan vieressään istuvaa naista. Sanat karkasivat yhdessä hujauksessa pois Anakinin päästä. Mahtoi mies näyttää tyhmältä vain toljottaessaan suu auki. Anakin antoi kihlattunsa puhua kaikessa rauhassa loppuun asti, hän tarvitsi aikaa ajatella. Todella, tätä asiaa täytyy ajatella.
Lopulta Anakin sai ajatuksensa järjestykseen. ”Totta kai me lähdetään New Yorkiin.” Mies aloitti, suukottaen sanojensa jälkeen naisen huulia, koskettaen viimeiseksi Caitlinin nenänpäätä hellästi. ”Jos sä vaan olet valmis osallistumaan niihin hoitoihin. Mä en lähde kieltämään sitä, ettenkö olisi valmis tarttumaan mihinkä tahansa vaihtoehtoon, jos saan sillä pidettyä sut kauemmin täällä mun kanssa.” Anakin jatkoi puheitaan silitellen Caitlinin poskea hymyillen pienoisesti. New York oli kaukana, mutta se oli pieni hinta siitä, jos Anakin sai pidettyä Caitlinin edes päivän verran pidempään luonaan. Toki muutto hirvitti Anakinia. Hän ei juuri ollut matkustellut ja muutto toiselle puolelle osavaltiota kuulosti lähes maailmanlopulta. ”Kuinka nopeasti sä haluat päästä New Yorkiin? Mä tarvitsen muutaman päivän aikaa, että saan asiat hoidettua täällä. Tiedätkö sä yhtään kuinka pitkään me oltaisiin siellä? Tai siis.. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, että me oltaisiin siellä pitkään, mutta kyllähän sä tiedät, ettei eläminen valitettavasti ole ilmaista.” Anakin ryhtyi höpisemään. Kaikki ei ehkä ollut niin tähteellistä asiaa, mutta totta kai raha pisti ihmisen miettimään. Jos he aikoisivat viettää pidemmänkin aikaa New Yorkissa, miehen oli etsittävä itselleen työpaikka ja olihan se helpompi aloittaa jo nyt se etsiminen kuin vasta viime tingassa. Anakin kaappasi kihlattunsa kainaloonsa, suukottaen samalla naisen poskea. ”Tiedätkö, että tämä oli sopiva lisä piriste mun täydelliseen päivään sen lisäksi, että mä pääsin tänne, takasin sun luokse.” Anakin tokaisi hymyillen leveästi.
Mies poimi lattialta yhden lehden toiseen käsiinsä, katsellen sitä hetken vaitonaisena. ”Oletko sä yhtään miettinyt näitä meidän häitä? Siis, että missä ja milloin ne pidettäisiin?” Näistä asioista todella olisi hyvä alkaa keskustelemaan vakavissaan. Anakin siirsi katseensa lehdestä vieressä istuvaan naiseen. ”Vai lykätäänkö me näitä häitä hieman? Katsottais ensiksi, miten ne hoidot vaikuttavat ja sitä rataa?” Mies ehdotti varovasti. ”Vai kiirehditäänkö lisää?” Kevyt virne lähti kaartumaan miehen huulia pitkin. Anakin oli mies ja omasi näin ollen miehen ajatukset. Varovasti mies työnsi Caitlinin selälleen makaamaan lattialle, asettuen itse naisen yläpuolelle nelinkontin, kunnes oikea käsi siirtyi liukumaan pitkin Caitlinin alahuultaan. ”Mua haluttais jo viettää se yksi yö..” Anakin sanoi naurun kupliessa miehen äänessä. Mitä hän itselleen mahtoi? Mies antoi etusormelleen luvan lähteä liikkumaan hitaasti naisen leukaa pitkin kaulalle. ”Mä en tiedä kuinka kauan jaksan odottaa..” Mies jatkoi mutinoitaan virnuillen, laskeutuen samalla alemmaksi. Kohta nenänpäät lähes hipoivat toisiaan ja Anakin saattoi tuntea Caitlinin lämpimän hengityksen vasten kasvojaan. ”Toki me voidaan keksiä jotain lieventäviä keinoja mun tuskaani, että kestän odottaa saadakseni sut mun vaimokseni.” Ne olivat miehen viimeiset sanat ennen kuin hän painoi huulensa vasten Caitlinin huulia suudelmaan, jota ei millään mittapuulla voinut sanoa viattomaksi suukoksi – se oli kaukana siitä, mutta Anakinilla oli ollut niin kauhea ikävä kihlattuaan.
|
|
|
Mar 5, 2014 22:13:57 GMT 2
Post by Deleted on Mar 5, 2014 22:13:57 GMT 2
Caitlin kyllä tiesi, ettei hänen pitäisi tällä tavalla jännittää Anakinin vastausta, sillä tuskin mies mitenkään pahalla sitä ottaisi, että Caitlin saattaisi saada apua sairauteensa. Suurin jännityksen aihe olikin nimenomaan se muutto – New York sijaitsi ihan toisella puolella Yhdysvaltoja ja heidän kummankin pitäisi jättää niin perhe kuin ystävätkin Phoenixiin. Se päätös ei olisi helppo heille kummallekkaan ja rehellisesti sanottuna, Caitlin ei tiennyt, pystyisikö Anakin lähtemään. Miehellä oli työnsä ja perheensä – Caitlin tiesi, miten tärkeitä asioita ne miehelle olivat. Anakin kieltämättä näyttikin aivan puulla päähän lyödyltä Caitlinin sanojen jälkeen ja hetken aikaa Caitlin jopa harkitsi, että hän alkaisi hieman paikkailla sanojaan jotenkin, mutta lopulta hän päätti pitää suunsa kiinni, sillä kyllä Anakin taatusti sanoisi jotain, kunhan saisi hieman aikaa sulatella niitä Caitlinin sanoja. Se Caitlinin hiljaisuus oli mitä ilmeisemmin kannattanut, sillä pian Anakin jo ilmoitti, että he lähtisivät New Yorkiin. Hetken aikaa Caitlin katsoi kihlattuaan hieman yllättyneenä – näinkö helposti Anakin olisi lähdössä toiselle puolelle Yhdysvaltoja ihan vain hänen takiaan? "Tottakai mä niihin hoitoihin haluan mennä." Caitlin sitten myönsikin. Ei hän nyt mitenkään riemusta kiljunut ajatellessaan, mihin hän olisi joutumassa, mutta jos se voisi auttaa edes hieman – jos hän saisi edes vuoden lisää aikaa, hän olisi siihen enemmän kuin tyytyväinen. Vähempikin kuin vuosi riittäisi, Caitlin olisi niin mielellään täällä vielä pidempään.
"En mä ole vielä edes miettinyt.. Mä sanoin isällekin, että mä puhun tästä asiasta sun kanssa ennenkuin mä rupean miettimään, milloin sinne lähdettäisiin." Caitlin totesi hieman mietteliääseen sävyyn. "En mä tiedä sitäkään, kuinka kauan siellä pitäisi olla. Kai se riippuu siitä, miten ne hoidot alkaa vaikuttaa." Caitlin kohautti kevyesti olkapäitään, lisäten kuitenkin mielessään lauseen jatkoksi vielä sen tosiasian, että olisi ihan mahdollista, että hoidot eivät edes vaikuttaisi. Tottakai hän toivoi sydämensä pohjasta, että hoidot auttaisivat ja hän saisi edes hieman lisäaikaa, mutta hän oli kuitenkin viime vuosina ymmärtänyt, että nämä asiat eivät olleet tahdonasioita. Hänen syöpänsä oli äärimmäisen ärhäkkä ja hän oli jo saanut kuolemantuomion, olisi siis erittäin todennäköistä, että hoidot eivät edes auttaisi mihinkään. Ajatuksistaan Caitlin havahtui tuntiessaan Anakinin kaappaavan hänet kainaloonsa ja samantien hän tunsi miehen suukottavan häntä poskelle. Caitlin käänsi katseensa paremmin mieheen ja kurkottautui suukottamaan tätä kevyesti huulille. "Sä et tiedäkkään, miten onnellinen mä olen, että sä oikeasti olet valmis lähtemään sinne New Yorkiin mun kanssa. Mä jo pelkäsin, että mä joudun lähtemään sinne yksin.." Caitlin sanoi pienesti naurahtaen. Tosiasiassa hän tuskin olisi edes lähtenyt minnekkään, jos Anakin ei olisi suostunut lähtemään. Niin tyhmältä kuin se kuulostikin, hän ei olisi halunnut lähteä ilman kihlattuaan. "Olen mä yrittänyt, mutta en mä tiedä.. Tavallaan mua jo vähän houkuttelisi pitää jotkut pienet ja yksinkertaiset häät, joihin ei tulisi paljoa ihmisiä. Selvittäisiin helpommalla ja semmoiset häät voisi pitää melkein milloin vain ja missä vain." Caitlin totesi hieman mietteliäänä. Hieman Caitlin kyllä mutristeli huuliaan Anakinin ehdottaessa, että häitä lykättäisiin hieman – olihan siihen ihan järkevä syykin, mutta kun Caitlin olisi jo niin halunnut naimisiin ...
Caitlin ei kuitenkaan kerennyt sanoa juuri mitään asiaan, sillä pian Anakin oli jo työntänyt hänet selälleen lattialle ja asettautunut itse hänen päälleen. Hymy nousi väkisinkin Caitlinin kasvoille hänen kuullessaan miehen puheita, eikä hän voinut lopulta olla naurahtamatta kevyesti. "Sä olet kyllä ihan mahdoton.." Caitlin sanoi pienesti naurahtaen, tuntien kuitenkin sitten jo Anakinin huulet omillaan. Se suudelma ei kyllä jättänyt mitään arvailujen varaan, mutta sekös Caitlinia haittasi – oli hänelläkin ollut kihlattuaan ikävä, eiväthän he olleet nähneet toisiaan moneen päivään! Lähes huomaamattaan Caitlin oli lähtenyt hivuttamaan käsiään kevyesti Anakinin paidan alle, suudelman jatkuessa yhä edelleen. Ei hän kyllä tiennyt, haluaisiko nyt edes mennä tämän pidemmälle ja ei hänen ehkä kannattaisi miestä kiusoitella, mutta kun se vain oli niin mukavaa.. "Ei me kyllä tässä voida.." Caitlin mutisi hieman virnuillen Anakinin huulia vasten, kuljetellen samalla kevyesti käsiään miehen selällä tämän paidan alla. Kyllähän Caitlin sen tiesi, että mikään ei estäisi heitä puuhailemasta olohuoneen lattiallakin, mutta toisinaan hän oli sellainen siveyden sipuli, ettei hän ihan kaikkeen ollut valmis. Aikansa se suuteleminen sitten kestikin, kunnes Anakinin huomion hieman herpaantuessa, Caitlin käänsikin asetelman niin, että Anakin päätyi makaamaan selälleen lattialle ja Caitlin itse oli tämän pääällä. "Mulla oli sua oikeasti ikävä.." Caitlin sanoi, painaen sitten jälleen huulensa miehen huulille. Samalla hänen kätensä lähtivät jälleen hivelemään Anakinin rintakehää hitain liikkein. Myönnettävähän se oli, kyllä Caitlinkin oli kaivannut kihlattuaan ja tämän läheisyyttä. Toisinaan Caitlinia harmittikin se, että Anakin kävi niin kaukana töissä ja oli päiviä poissa kotoa, mutta eihän tilanteelle mitään voinut – paitsi että New Yorkiin muuton jälkeen he todennäköisesti saisivat olla enemmän yhdessä. Caitlinia tosin pelotti, että hän menisi niin huonoon kuntoon hoitojen myötä, ettei jaksaisi viettää aikaa Anakinin kanssa. Sekin olisi mahdollista, mutta siitä ajatuksesta hän ei edes uskaltanut vielä puhua Anakinille, sillä mies oli vasta suostunut edes koko muuttoon.. Ei Caitlin voinut mennä samantien sanomaan, että hoidot saattaisivat aiheuttaa muitakin oireita, eikä Caitlin välttämättä olisi koko aikaa aivan oma itsensä. "Mä rakastan sua." Caitlin mumisi miehen huulia vasten ja lähes huomaamatta hänen kätensä oli lähtenyt seikkailemaan miehen housujen vetoketjulle – ei Caitlin vielä äsken ollut suunnitellut, että hän haluaisi nyt mitään suutelua enempää, mutta äkkiäkös se mieli alkoi muuttua..
|
|
|
Jun 8, 2014 22:04:54 GMT 2
Post by Deleted on Jun 8, 2014 22:04:54 GMT 2
Pienoinen hymähdys kulki Anakinin huulten ylitse. ”Kuten mä jo sanoin: Mulle riittää muutama päivä asioiden järjestelemiseen täällä ja sitten mä olen valmis lähtemään.” Mies sanoi sipaisten kevyesti kihlattunsa hiuksia. Anakin ei tosiaankaan montaa päivää tarvinnut siihen, että hän voisi muuttaa toiselle puolelle USAta. Jotain positiivista siinäkin oli, että työskenteli yhä kotona, eikä opiskellut. Ainoa asia, mikä nuorukaista huoletti, oli se kuinka he New Yorkissa eläisivät. Mistä he rahansa ruokaan ja muihin kuluihin saisivat? Anakinin saattoi olla vaikeahko löytää töitä. High Schoolin läpäiseminen, kun ei taannut mitään. Toki hän saattoi aina miesstrippariksi ryhtyä – äiti olisi erittäin otettu. Ajatus nostatti virneen hetkeksi nuoren miehen huulille. Miesstrippari.. Se olisikin ollut kokemus, jota joka pojalla ei välttämättä ollut. Caitlinin ääni havahdutti Anakinin takaisin maan pinnalle hänen vilkkaista ajatuksistaan. Hymy pyyhki typerän virneen pois miehen kasvoilta, kun Anakin kääntyi katsomaan kainalossaan olevaa naista. ”Höpsö..” Mies tokaisi, koskettaen Caitlinin nenänpäätä hellästi. ”Mä seuraisin sua maailman ääriin asti, jos sinne haluaisit lähteä.” Anakin julisti juhlallisesti. ”Mä en pystyisi elämään ilman sua.” Mies ei valehdellut pätkääkään, kun antoi kyseisen lauseen soljua tasaisena virtana ulos suustaan. Hänen elämänsä menettäisi merkityksen ilman Caitlinia. ”Niin.. Mulle kelpaa kaikki, kunhan vain saan sut mun vaimokseni.” Nuorukainen sanoi. Anakinia ei – kuten oletettavasti montaa muutakaan miestä – kauheasti kiinnostanut minkälaiset häät hän mahtaisi saada. ”Mutta, tuota voidaan miettiä oikein hyvin lisää vaikkapa huomenna.” Tuskin häillä nyt tulipalokiire oli.
Anakin ei voinut olla naurahtamatta pienoisesti. ”Siitä sä voit vain syyttää itseäsi.” Mies tokaisi, painaen sanojensa jälkeen huulensa takaisin rakkaan kihlattunsa huulia vasten. Anakin ei voinut käsittää kuinka hän olikaan saattanut pettää Caitlinia. Hänen oli täytynyt olla sekaisin silloin. Kuka täysjärkinen edes pohti pettämistä, kun kotona odotti näin ihana nainen? Suudelman lomassa Anakin silitteli kevyesti Caitlinin pehmeää poskea. Miehen yleensä varsin vilkkaiden sormien toimintaa kieltämättä rajoitti se, että hänen piti nojata toiseen käteensä, ettei olisi litistänyt kihlattuaan alleen. Ehkä joskus oli kuitenkin parempi olla hieman rauhallisempi. Väreet kulkivat miehen ihoa pitkin, kun naisen kädet löysivät tiensä hänen paitansa alle. Caitlinin kädet eivät mitenkään olleet rauhallisella tuulella tänään, mutta Anakin ei valittanut siitä. Anakin ei voinut olla pyörittelemättä silmiään, kun Caitlin alkoi höpistä, että he eivät voineet puuhailla siinä – keskellä olohuoneen lattiaa. ”Höpöhöpö, rakas.” Nuorukainen tokaisi virnistäen. Mitä vikaa oli olohuoneen lattia? Okei, se ei välttämättä ollut romanttisin vaihtoehto, mutta vaihtelu virkisti. Miehen unohtuessa miettimään sitä, mikä mahtoi olla paras paikka harrastaa lemmenleikkejä, hänen huomiokykynsä ei ollut mikään hyvä ja tietenkin hänen armas kihlattunsa osasi sen käyttää taidokkaasti hyödykseen. Ei mennyt montaa sekuntia, kun Anakin huomasi tuijottelevansa olohuoneen kattoa. Hetken aikaa mies näytti hämmentyneeltä, kunnes siirsi katseensa kihlattuunsa. ”Onneksi ei ollut leikisti.” Mies lausahti ilkikurisen virneen kaartuessa huulille. Nuorukaisen kädet siirtyivät naisen lanteille, sormien hivellessä toisinaan kylkiä paidan alta. Caitlinin huulet painautuivat vasten Anakinin huulia, naisen sormien liikkuessa miehen rintakehällä. Anakin antoi silmiensä painua kiinni, nauttien kaikessa rauhassa rakkaansa kosketuksesta ja läheisyydestä kaikessa rauhassa. ”Mutta mä rakastan sua enemmän.” Anakin mutisi suudelman lomassa.
Kuten mies oli jo aikaisemmin huomannut, Caitlinin kädet todella olivat vilkkaalla tuulella. Mies poimi naisen käden omaansa, joka oli pahaenteisesti eksynyt miehen housujen vetoketjulle. Anakin aukaisi silmänsä. Virne oli palannut koristamaan miehen huulia, kun hän siirsi kihlattunsa käden rintakehälleen. ”Ei me kyllä tässä voida..” Anakinin imitaatio Caitlinista ei ollut juurikaan siihen suuntaan, miltä nainen oikeasti kuulosti. Mies pudisteli muutaman kerran päätään saadakseen sanojaan vakuuttavimmiksi. Virnuillen Anakin katseli naisen kasvoja yläpuolellaan. ”Mieti nyt, jos joku näkee!” Mies yritti epätoivoisesti saada virneensä vaihtumaan järkyttyneeseen ilmeeseen. ”Olohuoneen lattialla ja me ei edes olla naimisissa – moraalitonta, ellen sanoisi.” Anakin sanoi, saaden vihdoin ja viimein kasvonsa ilmeen muuttumaan neutraalimmaksi. Todellisuudessahan mies ei tällaisista asioista välittänyt. Olohuoneen lattia oli vielä normaali paikka harrastaa seksiä. Anakin oli kokeillut montaa hyvinkin paljon kummallisempaa paikkaa, mutta niitä ei sen enempää tarvinnut miettiä. ”Mieti nyt, mitä naapurin mummokin ajattelisi!” Miehen sanoista huolimatta hänen toinen kätensä pujahti Caitlinin paidan alle, lähtien hitaasti liukumaan mahaa pitkin ylemmäksi. ”Siellä se vaan kuuntelee korva kiinni seinässä, että mitä syntejä täällä taas harrastetaan.” Virne kaartui jälleen takaisin Anakinin huulille. ”Mutta, eihän tästä voi onneksi kuin vain syyttää sua, kun oot liian kuuma pakkaus ja saat mut sekoamaan.” Mies lausahti katsoen naista osaaottavasti. Lopulta Anakin vakavoitui, käden jatkaessa kuitenkin puuhiaan Caitlinin paidan alla ehkä jonkun mielessä kyseenalaisessa paikassa. ”Mutta.. Sanopas nyt aarteeni, että onko tämä paikka olohuoneen lamppujen alla, tällä matolla hyvä vai tahdotko mieluummin makuuhuoneen pimeyteen peiton alle?” Anakin halusi tällä hetkellä Caitlinia ja hän ei antaisi minkään olohuoneen olla syy sille, että hän ei voisi viettää aikaansa läheisemmissä merkeissä kihlattunsa kanssa.
|
|
|
Jun 14, 2014 1:10:58 GMT 2
Post by Deleted on Jun 14, 2014 1:10:58 GMT 2
Yleensä Anakin ei todellakaan estellyt Caitlinia, jos nainen oli yhtään sillä tuulella, että peiton heilutus hommat kiinnostivat. Tällä kertaa Anakin kuitenkin nähtävästi päätti leikkiä vaikeaa, sillä Caitlin ei kerennyt edes yrittää aukaista miehen housuja, kun toinen oli napannut häntä kädestä kiinni ja vienyt sen käden takaisin rintakehälleen. Hieman kulmiaan kohottaen Caitlia katsoi kihlattuaan, kunnes hieman huvittunut hymähdys karkasi hänen huuliltaan. "Mä en kuulostanut tolta!" Caitlin naurahti, mutta Anakin ei ollut selvästikkään saanut vielä tarpeekseen vaan jatkoi sitä hölinäänsä, puhuen jopa jotain heidän naapurimummostaan, joka saattaisi kuulla jotain ylimääräistä. "Hei nyt, tommonen mummoista puhuminen on ihan jäätävä tunnelman tappaja." Caitlin jatkoi, mutta Anakin oli selvästi päässyt vasta vauhtiin. Caitlinia vain nauratti ja se nauru oli muuttua kikatukseksi, sillä Anakin vienyt kätensä hänen paitansa alle ja Caitlin kutisi ihan liian helposti. Pikkuhiljaa Anakinin kädet kuitenkin saapuivat ilmeisesti määränpäähänsä ja hieman vino hymy nousi Caitlin huulille. Tosin, nopeasti se hymy muuttui taas naurahdukseksi. "Mä kun ajattelin, että pilkko pimeä huone ja peiton alla kuulostaisi hyvältä. Mieluiten vielä verhot tiukasti ikkunassa ja pussi päässä niin kukaan ei vahingossakaan näkisi mitään." Caitlin sanoi muka tosissaan, vieden samalla kasvonsa lähemmäksi Anakinin kasvoja ja pian hänen ilmeensä suli jälleen hymyyn. Kauaa hän ei tosin jaksanut vain hymyillä vaan hän painoi huulensa kihlattunsa huulille.
Suuteleminen sai jatkua ja ilmeisesti kumpikin olivat loppujen lopuksi ihan tyytyväisiä siihen paikkavalintaan, sillä pikkuhiljaa vaatteet alkoivat vähentyä kummankin päältä. Suudelmat vaihtuivat ja meno muuttui yhä kiihkeämmäksi,mutta se ei tuntunut haittaavan kumpaakaan, varsinkin, kun he olivat lopulta päässeet vauhtiin. Lopulta aikansa puuhailtuaan ja niitä riettauksia harrastettuaan kaksikko vain makasi vierekkäin olohuoneensa lattialla. Caitlin tasaili hengitystään, hakeutuen kuitenkin paremmin Anakinin kainaloon. "Ehkä se mummo nyt ei saanut ihan kamalia traumoja." Caitlinin ei malttanut olla sanomatta, mutta naurahdus kuitenkin karkasi hänen huuliltaan. "Anteeks, mä en mainitse sitä mummoa enää kertaakaan." Caitlin naurahti, kurkottautuen nopeasti suukottamaan Anakinia huulille, kunnes sitten nousi istuma-asentoon. Hetken Caitlin haroi varsin sekaisin olevia hiuksiaan, kunnes alkoi sitten hapuilla vaatteitaan lähemmäksi itseään. "On se väärin, että sä olet niin paljon poissa kotoa, kerkeää oikeasti tulla ikävä. Tosin, ehkä nää jälleen näkemiset vähän korvaa niitä eron hetkiä." Caitlin sanoi ja vilkaisikin Anakinia, vetäisten samalla t-paitansa takaisin päälleen. Lopulta Caitlin nousi ylös ja oli vetäisemässä shortsejaan jalkaansa, kun hän yhtäkkiä tunsi päässän heittävän. Tyttö yritti kuitenkin olla mahdollisimman normaalisti, hän laittoi housunsa kiinni ja istahti sitten sohvalle. Hän piteli hieman päätään ja sulkikin silmänsä, tajuamatta edes aluksi, että Anakin taisi kysellä, mikä hänelle oikein tuli. Sen pienen hetken ajan Caitlin pystyi keskittymään tasan ja ainoastaan siihen, että maailma pyöei silmissä ja hänen ei ollut hyvä olla.
"Mmhm, mitä..?" Caitlin lopulta tajusi, että Anakin oli kysynyt jotain. Ilmeisesti toinen oli edelleen kysellyt siitä, mikä Caitlinilla oikein oli. "Mä en varmaan vaan ole syö yt tänään kunnolla. Ja mä nousin aika nopeasti ylös." Caitlin selitteli, vaikka varmasti kumpikin tiesi syyn Caitlinin kohtaukseen. Sitä Caitlin ei viitsinyt Anakinille kertoa, että niitä kohtauksia oli tullut nykyään yhä useammin, silloinkin, kun hän oli yksin. Vaikka Caitlin oli tottunut siihen, että välillä heikotti ja oksetti, silti ne kohtaukset saivat hänet pelokkaaksi. Hän tiesi, ettei aikaa ollut enää paljoa jäljellä, joten olivatko jatkuvasti lisääntyneet kohtaukset merkki siitä, että pian Caitlin olisi entistä huonommassa kunnossa? "Mä olen oikeasti iloinen siitä, että isä löysi sen klinikan. Ja että sä lähdet mun mukaan." Caitlin sanoi pienesti hymyillen, katsoen samalla kihlattuaan silmiinsä. Monesti Caitlin yritti olla ajattelematta sitä tosiasiaa, että hön joutuisi pian jättämään Anakinin, mutta näinä hetkinä se tuli jälleen hänen mieleensä. "Mä en vain aina ymmärrä, miksi sä edes olet mun kanssa. Sä tiedät, että mä en ole kauaa enää täällä. Sä säästyisit niin paljolta, jos sä vain jättäisit mut nyt ja jatkaisit elämääsi eteenpäin ilman mua." Ei Caitlin oikeastaan edes tiennyt, miksi sanoi niin. Hän ei todellakaan halunnut erota, sillä Anakin oli ainut syy siihen, että hän oli edes jaksanut sinnitellä näin pitkälle. No, tietysti oli myös isä, Corey ja Casey, mutta hän tiesi, että perheen miesten elämä jatkuisi myös Caitlinin kuoleman jälkeen. Anakinista hän ei osannut sanoa mitään - hän ei todellakaan osannut eikä edes uskaltanut arvailla, mitä Anakin vielä keksisi Caitlinin kuoleman jälkeen.
|
|
|
Sept 9, 2014 21:23:47 GMT 2
Post by Deleted on Sept 9, 2014 21:23:47 GMT 2
Kuten arvata oli saattanut, eivät he mihinkään olleet siirtyneet mihinkään makuuhuoneeseen. Hommat tuli oikein hyvin hoidettua olohuoneen lattialla. Eikös se kuitenkin ollut niin, että vaihtelu virkisti? Lopulta he olivat päätyneet makoilemaan olohuoneen matolle. Anakin silitteli kevyesti kihlattunsa käsivartta, katsellen onnellisesti hymyillen kattoa. Saattoiko ihminen tämän onnellisempi olla? Saattoiko hän olla onnellisempi, kun sai viettää aikaansa universumin kauneimman ja upeimman naisen kanssa? Anakin naurahti pienoisesti Caitlinin tokaisulle. ”Pitäisikö mennä kysymään, että eihän vain järkyttynyt?” Mies ehdotti virnistäen. Naisen huulet koskettivat miehen huulia, saaden hyvänolon tunteen kulkemaan Anakinin kehoa pitkin. ”Täytyyhän rakasta naapuria muistaa.” Rehellisesti sanottuna Anakin inhosi kyseistä ihmistä. Kauhea valittaja. Pettynyt ilme käväisi miehen kasvoilla, kun Caitlin nousi istumaan. Naisella oli aina kiire… Anakin olisi voinut makoilla siinä, Caitlin kainalossaan, vaikka kuinka kauan. Anakin tutkaili kihlattunsa selkää, hieroen hetken aikaa kasvojaan käsillään. Väsymys alkoi pikku hiljaa painamaan. Töissä tuli nukuttua toisinaan hyvinkin huonosti. ”Mielelläni mä olisin täällä enemmän, mutta tuskin mä mistään muualta kovinkaan helposti löytäisin töitä kuin tilalta.” Anakin vastasi naiselle, äänessä ollessa surullinen vivahde. Se kieltämättä oli ikävää, että hänen piti olla paljon poissa Caitlinin luota, mutta valitettavasti he tarvitsivat rahaa elämiseen. Mies kosketti hellästi kihlattunsa selkää. ”Mutta, kuten sä sanoit, nää jälleen näkemiset ovat kyllä ihania.” Hymy palasi miehen kasvoille. Anakin hiljeni seuraamaan Caitlinin pukeutumista, joka aluksi sujui normaalisti, mutta pian Caitlin alkoi pitelemään päätään. Anakin nousi seisomaan ripeästi, nykäisten bokserit jalkaansa. Nainen oli jo istahtanut sohvalle. ”Kulta, mikä sulla on?” Anakin kysäisi huolestuneena. Oliko Caitlinilla taas yksi niistä kohtauksista?
Anakin istahti sohvalle Caitlinin viereen, kietoen sitten kätensä naisen ympärille. ”Rakas, mikä sulla on?” Nainen tuntui olevan omissa maailmoissaan, eikä mies voinut olla huolestunutta. Tarkemmin ajateltuna hän oli nykyisin aina huolestunut. Töissäkin Caitlin pyöri hänen mielessään taukoamatta. ”Kuuletko sä edes mua?” Anakin kysyi. Vapaa käsi kohosi koskettamaan naisen pehmeää poskea. Lopulta Caitlinkin havahtui takaisin tähän todellisuuteen ja Anakin saattoi tällä kertaa huokaista helpotuksesta. ”Onko sulla kaikki hyvin?” Anakin esitti kysymyksensä ties monettako kertaa. Naiselta tuli varsin ympäri pyöreä vastaus, jonka molemmat tiesivät, ettei se täysin pitänyt paikkaansa. Mutta, ainakin Anakin halusi uskoa, että se piti paikkaansa. Uskossa oli helppo elää. Se auttoi sulkemaan synkkyyden pois mielestä. Mies suukotti rakkaansa poskea. ”Haluatko sä, että mä teen sulle ruokaa?” Anakin ehdotti hellyys äänestä huokuen. Valitettavasti Caitlinilla ei tuntunut olevan syöminen mielessä. Anakin hengitti kerran syvään, jääden kuuntelemaan, mitä hänen kihlattunsa halusi hänelle kertoa. Anakin ei olisi halunnut käydä tämänkaltaista keskustelua – taas. Anakin silitti hiljakseltaan Caitlinin kylkeä, antaen naisen sanojen soljua tajuntaansa. Miehen katse hakeutui ikkunasta ulos. Elämä ei todellakaan ollut helppoa tällä hetkellä, mutta siltikään Anakin ei olisi vaihtanut hetkeäkään pois, kun oli vihdoin tavannut elämänsä naisen. Se olisi ollut typerää, erittäin typerää luopua tällaisesta onnesta.
Anakin siirsi katseensa takaisin Caitliniin, nostattaen huulilleen pienoisen hymyn. ”Mäkin olen onnellinen siitä, että sun isäs löysi sen klinakan ja tietenkin mä lähden sun mukaan.” Anakin suukotti naisen huulia. ”En mä voisi sua mitenkään päästää yksin lähtemään New Yorkiin ja mä haluan olla sun tukena.” Mies sanoi. Hän ei halunnut jättää Caitlinia, sen aika olisi myöhemmin. Anakin toivoi hartaasti, että New Yorkista löytyisi Caitlinille apua. Hän ei halunnut menettää rakastaan vielä – ei koskaan. Anakin ei vieläkään tiennyt kuinka hän tulisi pärjäämään ilman Caitlinia. Raskas huokaisu lipesi miehen huulilta. ”Mistä sä tiedät, että sun jättäminen nyt olisi mulle helpompaa kuin jättää sut sitten, kun sä… Sä… Kuolet.” Viimeisen sanan sanominen oli hankaa. Se sattui paljon. Tuntui kuin tuhannet miekat olisivat lävistäneet hänen rintakehänsä samaan aikaan. Hengittäminen oli hankalaa. Kyyneleet tunkivat väkisinkin esille, mutta Anakin sai estettyä itseään itkemästä. ”En mä koe säästyväni, jos jättäisin sut nyt. Mä kärsisin vain enemmän, kun sä pyörisit mun mielessä kokoajan ja mä en saisi nähdä sua. Kuulla sun ääntä ja koskettaa sua. Mä tulisin hulluksi.” Anakin ryhtyi selventämään tuntojaan. Rehellisesti sanottuna Anakin ei tiennyt kuinka hänelle kävisi, jos Caitlin kuolisi, mikä tällä hetkellä oli oletettavaa, että niin tapahtuisi pian. Anakin toivoi hartaasti, että hoidot auttaisivat. Hän ei välttämättä selviäisi ilman Caitlinia. ”Mä vain kärsisin enemmän, jos jättäisin sut nyt. Musta se olisi väärin, kun mä rakastan sua todella paljon, eikä rakkaimpiaan saa hylätä. Mä haluan olla sun tukena loppuun asti. Mä en voisi antaa itselleni sitä koskaan anteeksi, jos jättäisin sut nyt. Mä en pystyisi elämään sen asian kanssa.” Anakin sanoi, hiljentyen sitten hetkeksi.
”Vai haluatko sä, että mä lähden?” Anakin sai sanotuksen vaivoin hiljaisuuden jälkeen, siirtäen kätensä naisen ympäriltä syliinsä, ristien sormet. Kyyneleet kohosivat jälleen sinisiin silmiin, mutta tällä kertaa mies antoi niiden valua poskille asti. Pelkkä ajatuskin satutti, että kaikista puheista huolimatta Caitlin halusi erota – hylätä Anakinin. ”Etkö sä enää oikeasti rakasta mua?” Anakin kuiskasi. Saattoiko Caitlin olla niin hyvä esittämään, että tämä kaikki olisi ollut vain valhetta naisen osalta? ”Oonko mä tehnyt jotain väärin?” Olo alkoi olla karmea. Näinkö tämä sittenkin loppui? Että Anakin oli elänyt kokoajan valheessa. ”Mä rakastan Caitlin sua enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Mä tekisin mitä vain sun vuoksesi.” Anakin sanoi, katsoen naista kyyneleiden lävitse.
|
|
|
Oct 26, 2014 14:37:29 GMT 2
Post by Deleted on Oct 26, 2014 14:37:29 GMT 2
Anakinin puheiden kuunteleminen ei ollut Caitlinille missään määrin helppoa, vaikka tottakai olikin ihanaa kuulla, että nuorukainen olisi hänen tukenaan ja turvanaan, eikä suunnitellut hänen hylkäämistään. Caitlinista vain tuntui silti pahalta, että hän oli aiheuttanut Anakinille tämän tilanteen – jos he eivät koskaan olisi edes tutustuneet toisiinsa, Anakin eläisi nytkin omaa huoletonta elämäänsä, eikä joutuisi murehtimaan, milloin hänen kihlattunsa ei enää heräisi. Caitlin oli itse täysin asennoitunut tulevaan kuolemaansa, sillä hän oli elänyt tämän asian kanssa jo pitkään. Hänestä oli ylipäätänsä ihme, että hän oli edelleen hengissä, mutta Anakinille tämä kaikki oli uutta. Ei nuorukainen voinut tietää, miltä Caitlinista tuntui, eikä Caitlin osannut sitä myöskään täysin selittää, ei kunnolla edes itselleen. Anakinia katsoessaan Caitlin huomasi selvästi, että nuorukainen pidätteli kyyneleitä ja se sai Caitlinin omatkin silmät kiiltelemään kyyneleistä. Lopulta kun Anakin siirsi kätensä pois Caitlinin ympäriltä, tytöstä tuntui väkisinkin samantien jotenkin.. yksinäiseltä. Paljon kylmemmältä. Nuorukaisen hätääntyneet puheet saivat Caitlinin siirtymään takaisin hieman lähemmäksi kihlattuaan ja hän ottikin toisen kädet kevyesti omiin käsiinsä. ”Anakin, mä rakastan sua. Sä et ole tehnyt mitään väärää.” Caitlin sanoi jokseenkin hiljaisena, hakien samalla katsekontaktia kihlattuunsa. ”Mä vain.. Tämä kaikki on tosi vaikeaa mulle ja mä tiedän kyllä, että ei tämä ole helppoa sullekkaan.” Caitlin jatkoi, huomaten sitten, että nyt Anakinilla oikeasti oli kyyneleet silmissä ja sai Caitlinin entistä surkeammaksi – ei hän ollut halunnut puheillaan aiheuttaa toiselle noin pahaa oloa. ”Mä olen niin onnellinen, että mä olen löytänyt sut mun elämään. Sä olet mulle tärkeämpää kuin mikään muu.” Caitlin sanoi, yrittäen hymyillä pienesti ja hän suukottikin sitten kihlattuaan kevyesti huulille. ”Anteeksi, ei mun tarkoitus ollut kuulostaa niin vakavalta. En mä ole sua jättämässä tai mitään muutakaan, mä en voisi ikinä tehdä niin.” Caitlin sanoi, painautuen sitten taas paremmin Anakinia vasten, mutta ei voinut samalla olla miettimättä, että vielä joku päivä hän rikkoisi lupauksensa, eikä se olisi mitenkään hänestä itsestään kiinni.
|
|